Тел: (0627) 44-30-26

Соледарская общеобразовательная школа I-III ступеней №13

олімпіада з біології 8 клас - 23 Октября 2011

олімпіада з біології 8 клас

No photo

Завдання І (міського) етапу

Всеукраїнської олімпіади з біології

2011-2012 навчальний рік

8 клас


І рівень (2 завдання - 15 балів кожне)
1. Обгрунтуйте залежність форми і будови клітин тварин від їх функцій.
2. Визначте систематичне положення бурого ведмедя,
використовуючи таксономічні одиниці.

І І рівень (2 завдання - 20 балів кожне)
В одному кг. свіжого листя різних рослин міститься різна кількість хлорофілу: у подорожника - 1,8 г., аспедистри¬-4г. Визначити яка з цих рослин світлолюбива, а яка тіневинослива. Дати характеристику світлолюбивим й тіневиносливим рослинам . Навести приклади.
4. Дати коротку характеристику ВІЛ-інфекції (визначення, етіологія збудника, клінічна характеристика, профілактика).

ІІІ рівень (1 завдання-З0 балів)
5. Поясніть причини, які зумовили існування рідкісних видів рослин. Наведіть приклади рослин вашої місцевості, занесені до «Червоної книги». Запропонуйте заходи щодо збереження зникаючих видів рослин (на конкретних прикладах) .

Завдання І (міського) етапу

Всеукраїнської олімпіади з біології

2011-2012 навчальний рік

8 клас

 

І рівень (2 завдання - 15 балів кожне)

1. Обгрунтуйте залежність форми і будови клітин тварин від їх функцій.

2. Визначте систематичне положення бурого ведмедя,

використовуючи таксономічні одиниці.

 

І І рівень (2 завдання - 20 балів кожне)

В одному кг. свіжого листя різних рослин міститься різна кількість хлорофілу: у подорожника - 1,8 г., аспедистри­-4г. Визначити яка з цих рослин світлолюбива, а яка тіневинослива. Дати характеристику світлолюбивим й тіневиносливим рослинам . Навести приклади.

4. Дати коротку характеристику ВІЛ-інфекції (визначення, етіологія збудника, клінічна характеристика, профілактика).

 

ІІІ рівень (1 завдання-З0 балів)

5. Поясніть причини, які зумовили існування рідкісних видів рослин. Наведіть приклади рослин вашої місцевості, занесені до «Червоної книги». Запропонуйте заходи щодо збереження зникаючих видів рослин (на конкретних прикладах) .

23.10.2011 Автор: Мирошниченко Н.Н. | просмотров 3874