Тел: (0627) 44-30-26

Соледарская общеобразовательная школа I-III ступеней №13

олімпіада з трудового навчання 8 клас - 1 Ноября 2011

олімпіада з трудового навчання 8 клас

No photo
Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2011-2012 навчальному році.
8 клас.
Теоретичний тур. (40 балів)

     1.У 1859р. було винайдено перший в’язальний верстат. Автором цього
винаходу був:
         А).економіст Адам Сміт,
         Б).священик  Вільямс Лі,
         В).письменник Джонатан Свіфт.      (8 балів).
     2.Вязання  необхідно тримати від очей на відстані :
          А).20-25 см,         Б). 25-30 см,       В). 30-35 см.        (4 бали).
     3.Намалюйте гачок, назвіть частини гачка, позначивши їх відповідними
літерами:   А- стержень, Б-головка,  В-борідка, Д-ручка.  (4 бали).
     4.Спиці мають бути товщі за пряжу:
           А). удвічі,  Б). у чотири рази,    В).у шість разів.    (4 бали).
      5.Накид використовують з метою:
            А).зменшення кількості петель, Б). збільшення кількості петель.
                                                                                                  (4 бали).
       6. Схема узору – це:  А).узор, записаний умовними знаками,
                                           Б).послідовність вив’язування узору. (8 балів).
        7. Характерними ознаками панчішної в’язки є такі:
             А).лицьовий і виворітний бік однакові, 
             Б).лицьовий і виворітний бік неоднакові,
             В).край в’язаного полотна не скручується.            (8 балів).

Практичний   тур.  (60 балів).
Завдання 1.(30 балів).Уважно розгляньте схему плетіння квітки,надану вчителем. Назвіть, які елементи в’язання гачком зустрічаються у схемі , посилаючись на умовні позначення. Порахуйте кола квітки по схемі.

Завдання 2. (30 балів).Скласти схему в’язання спицями резинки 1*1(в’язка двобічна). Додати до схеми текстовий опис.

01.11.2011 Автор: Мирошниченко Н.Н. | просмотров 3348