олімпіада з трудового навчання 8 клас

Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2011-2012 навчальному році.
8 клас.
Теоретичний тур. (40 балів)Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2011-2012 навчальному році.
8 клас.
1.У 1859р. було винайдено перший в’язальний верстат. Автором цього
винаходу був:
А).економіст Адам Сміт,
Б).священик Вільямс Лі,
В).письменник Джонатан Свіфт. (8 балів).
2.Вязання необхідно тримати від очей на відстані :
А).20-25 см, Б). 25-30 см, В). 30-35 см. (4 бали).
3.Намалюйте гачок, назвіть частини гачка, позначивши їх відповідними
літерами: А- стержень, Б-головка, В-борідка, Д-ручка. (4 бали).
4.Спиці мають бути товщі за пряжу:
А). удвічі, Б). у чотири рази, В).у шість разів. (4 бали).
5.Накид використовують з метою:
А).зменшення кількості петель, Б). збільшення кількості петель.
(4 бали).
6. Схема узору – це: А).узор, записаний умовними знаками,
Б).послідовність вив’язування узору. (8 балів).
7. Характерними ознаками панчішної в’язки є такі:
А).лицьовий і виворітний бік однакові,
Б).лицьовий і виворітний бік неоднакові,
В).край в’язаного полотна не скручується. (8 балів).
Практичний тур. (60 балів).
Завдання 1.(30 балів).Уважно розгляньте схему плетіння квітки,надану вчителем. Назвіть, які елементи в’язання гачком зустрічаються у схемі , посилаючись на умовні позначення. Порахуйте кола квітки по схемі.
Завдання 2. (30 балів).Скласти схему в’язання спицями резинки 1*1(в’язка двобічна). Додати до схеми текстовий опис.
01.11.2011
Автор:
Мирошниченко Н.Н. |
3348
