Тел: (0627) 44-30-26
З 1-ого вересня 2011
- 2012 навчального року було організовано індивідуальне навчання для 11 учнів, що дорівнює 1,4 % від загальної кількості учнів (768 учнів).
Протягом ІІ семестру було організовано індивідуальне навчання ще для 1-го учня. Таким чином , на кінець поточного року за індивідуальною формою навчається - 12
учнів.
Кількість учнів, що навчаються за
індивідуальною формою
№ п/п |
Класи |
2009-2010 |
2010-2011 |
2011-2012 |
1 |
1-4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5-9 |
9 |
8 |
7 |
3 |
10-11 |
2 |
1 |
3 |
4 |
Всього |
13 |
11 |
12 |
У 2011-2012 навчальному році
відбулося збільшення кількості дітей, що навчаються за індивідуальною формою на
8,3% (1 учень).
У
школі 8 дітей-інвалідів охоплено індивідуальним навчанням. Ця кількість дітей залишалася
незмінною протягом 3 років, але у поточному році збільшилася кількість на 25%
(2 учні).
Для
систематизації роботи з учнями, що навчаються за індивідуальною формою, введено
розділ "Індивідуальне навчання” в річний план, що складається з 3-х напрямків:
-
Організація індивідуального
навчання
-
Забезпечення якісного проведення
індивідуального навчання.
-
Внутрішньошкільний контроль
Календарно-тематичне планування здійснено
за чинними програмами, погоджено з керівниками предметних методичних об’єднань,
перевірено заступниками директора з навчально-виховної роботи, затверджено
директором школи та надано на погодження у відділ освіти.
У
2011-2012 навчальному році працюють з дітьми цієї категорії 30 педагогів (в
минулому році – 31 педагог, в позаминулому році – 30). З 30 вчителів – 6 осіб - пенсіонери (Орлова
О.І., Куплевацька В.С., Литвиненко
Л.Б.., Сласна А.Д., Чудіна В.І., Лотохова В.О.), в
минулому році з 31-ого
вчителя – 4 особи - пенсіонери, в
позаминулому році з 30 вчителів було 5 осіб – пенсіонери. Учителів з педагогічним стажем до 3-х років,
які працюють з дітьми даної категорії у поточному році не було. У минулому та
позаминулому роках такий учитель 1.
У
поточному році 7 вчителів викладають деякі предмети не за фахом через
відсутність необхідної кількості спеціалістів. У минулому році таких
вчителів було 5 осіб.
Для
8-и учнів заняття організовуються у школі згідно з розкладом, де зазаначено
аудиторії (минулого року таких учнів було 7).
Відповідальними за роботу з цими дітьми призначено класних керівників,
учителів-предметників, які відповідають за збереження здоров’я дітей під час
проведення занять та перерв згідно з розкладом та режимом роботи;
4-и учні займаються вдома (у минулому році теж 4 учні).
Розклад
занять складено заступником директора з навчально-виховної роботи Пойдою О.С.
із врахуванням побажань батьків, учнів та з дотриманням санітарно-гігієнічних
вимог. Щоденно учні мають по 2 уроки (за навчальним планом по 8 годин на
тиждень) та по 3-4 уроки ( за навчальним планом по 12, 14 годин на тиждень).
З
метою інтенсифікації навчально-виховного процесу кожним учителем було
проаналізовано виконання програмного матеріалу,
якість його засвоєння, що оформлено в
звітах.
У
ході перевірок проаналізовано нормативно-правову базу, науково-методичне
забезпечення, кадровий склад,
ведення шкільної документації. Слід зазначити, що в основному дані
питання відповідають нормам та вимогам. Однак при перевірках ведення журналів
обліку занять було виявлено недоліки,
які узагальнено у довідці.
Перевіркою
було встановлено, що в поточному році, як і в минулому, здійснюється ведення
персональних папок на кожного учня, де
зібрана вся необхідна інформація (довідка, заява, наказ, навчальний план, розклад, маршрутний лист, лист здоров’я
тощо).
На
нарадах при директорі розглядалось і питання охоплення дітей громадським життям
класного колективу, відвідування бібліотеки.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Методические разработки [9] |
Учителя [4] |
Поздравления
[3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
|
Новости образования [216] |