Тел: (0627) 44-30-26
Аналіз результатів державної підсумкової
атестації
У
2011-2012 навчальному році в 9-х класах
навчалось 74 учні, звільнених від державної підсумкової атестації серед
учнів 9 класів не було. (У2010-2011 н.р. звільнено 2 учні; у 2009 - 2010 н.р. звільнено було 4 учні, у 2008-2009 н.р. звільнених не було).
Отже,
державну підсумкову атестацію в поточному році складали 74 учні.
З
36-ти учнів 11-го класу був звільнений від ДПА 1 учень (Баталова Надія) за станом здоров’я.
Отже,
державну підсумкову атестацію в поточному році складало 35 учнів.
Членами
державних атестаційних комісій з метою виявлення причин позитивних та
негативних результатів ДПА, а саме рівня
навчальних досягнень учнів у засвоєнні програмного матеріалу було проведено аналітичний
аналіз попредметно й узагальнено в довідках.
Якщо
порівняти показники рівнів навчальних досягнень, отриманих учнями 9-х класів на
державних підсумкових атестаціях, з
річними показниками, то виявляється, що
підтвердили
річні показники від 90,5% до 56,8 % учнів;
підвищили річні показники від
40,5% до 6,8% учнів;
знизили
річні показники від 10,8% до 2,7% учнів.
Предмети |
2010-2011 |
2011-2012 |
||||
Підтвердили |
Підвищ. |
Знизили |
Підтвердили |
Підвищ. |
Знизили |
|
Укр. мова |
74,1% |
35,4% |
- |
74,3% |
25,7% |
- |
Англ. мова |
57,9% |
42,1% |
- |
62,5% |
33,9% |
3,6% |
Рос. мова |
50,0% |
36,1% |
13,9% |
78,0% |
22,2% |
- |
Біологія |
58,0% |
42,0% |
- |
68,9% |
20,3% |
10,8% |
Математика |
55,6% |
48,1% |
- |
56,8% |
40,5% |
2,7% |
Географія |
54,3% |
45,7% |
2,5% |
90,5% |
6,8% |
8,3% |
Розбіжність
між результатами річного оцінювання та ДПА учителі пояснюють тим, річна оцінка
виставляється на підставі різних форм контролю, зокрема контрольих диктантів,
контрольних письмових та усних переказів, творів, діалогів, мовних тем тощо.
ДПА проводиться у формі диктанту. Учні, які підвищили на ДПА річні показники, в
основному протягом року за написання контрольних диктантів мали саме ті ж
показники. Тому в наступному навчальному році інтенсифікувати та
систематизувати роботу вчителів-предметників по підготовці до ДПА.
Слід
підкреслити, що протягом двох останніх років не виявлено на ДПА учнів з
початковим рівнем навчальних досягнень.
Учні
11-го класу в поточному році складали державну підсумкову атестацію у формі
письмових підсумкових контрольних робіт з трьох предметів: української мови
(переказ, обов'язково), англійської мови та математики (профільні предмети) та
одного предмета з інваріантної складової навчального плану за вибором учнів, а
саме:
Історія
України – 13 осіб
Математика – 6 осіб
Біологія - 6 осіб
Географія – 5 осіб
Англійська
мова - 2 особи
Фізична культура –
3 особи
Якщо
порівняти показники рівнів навчальних досягнень, отриманих учнями 11-х класів
на державних підсумкових атестаціях, з
річними показниками, то виявляється, що підтвердили
річні показники від 100% до 38,5 % учнів; підвищили
річні показники від 100% до 42,9% учнів; знизили
річні показники до 7,7% учнів. Предмети 2010-2011 2011-2012 Підтвердили Підвищ. Знизили Підтвердили Підвищ. Знизили Укр. мова 71,4% 28,6% - 57,1% 42,9% - Англ. мова 78,9% 21,1% - 60,0% 40,0% - Фізична к-ра - - - - 100,0% - Біологія 66,7% 33,3% - 83,3% 16,7% - Математика 66,7% 33,3% - 73,9% 26,1% - Географія 100,0% - - 100,0% - - Істор. України 53,8% 23,1% 23,1% 38,5% 53,8% 7,7% Розбіжність
в показниках (підвищення чи зниження) за рік та ДПА в основному становить 1 бал. Проте є окремі випадки розбіжностей від
2 до 3 балів. Учителі,
аналізуючи результати ДПА, пояснюють розбіжність в показниках за рік та ДПА
найчастіше тим, що учні (у випадках підвищення результатів) сумлінно,
доброякісно підготувалися до ДПА, у випадках зниження показників – відповідно
неякісно, недоброякісно підготувалися. Аналіз виявленого рівня навчальних досягнень учнів 9-х та 11-го класів
з предметів, визначення позитивних та
негативних сторін зроблено більш детально, як ми зазначали вище, кожним вчителем разом із членами
атестаційних комісій і оформлено в довідках, де звернено увагу не лише на
кількість учнів, які підвищили свій рівень, які знизили, а й проаналізовано
причини, визначено шляхи усунення недоліків. Таким чином, проведений порівняльний
аналіз результатів ДПА учнів 9-х та 11-го класів виявив певні проблеми, зокрема
якість навчальних досягнень з окремих предметів, розбіжність між річними
показниками та ДПА, рівень контрольно-оцінювальних та аналітичних умінь
педагогів, формальний підхід до надання статистичних даних.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Методические разработки [9] |
Учителя [4] |
Поздравления
[3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
|
Новости образования [216] |