укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018

АНАЛІЗ роботи школи (продовження)

ІІ. Загальні положення аналізу роботи школи


У 2011-2012 навчальному році школа прцювала над темою «Особистісно-орієнтований підхід як запорука якості освіти». Протягом навчального року з метою підвищення якості викладання базових дисциплін учителями-предметниками велась систематична робота щодо удосконалення форм і методів навчання на основі впровадження новітніх технологій у навчально-виховний процес. Значна увага приділялась розвитку ключових компетентностей  учнів. Використовувались можливості дистанційної освіти, самоосвітня діяльність учнів під керівництвом педагогів.


Важливе місце у навчально-виховному процесі належить моніторинговим дослідженням якості освіти з базових дисциплін. Значна роль у цьому належить шкільній методичній службі, психологічній службі. Велась робота по організації самоосвітньої діяльності учнів.  Результати моніторингових досліджень учнів, організації корекційних занять вдало використовувались вчителями початкових класів.


За підсумками роботи у 2011-2012 навчального року результативність в початковій школі у порівнянні з минулим навчальним роком має такий вигляд:


  У  поточному навчальному році  кількість учнів з високим  рівнем навчальних досягнень  збільшилася на 7 учнів (на 2,5%),  більшим  на 1,9% є показник достатнього рівня. Зменшився відповідно й показник середнього рівня на 4,4%. Позитивним є той факт,що в 2-4 класах немає учнів з початковим рівнем навчальних досягнень.


За підсумками роботи у 2011-2012 навчальному році  62,2 % учнів початкових класів  мають високий та достатній рівні навчальних досягнень,це на 4,4 % більше, ніж у 2010-2011 навчальному році.


З метою зменшення негативних наслідків при переході учнів початкової школи до 5 класу було проведено класно-узагальнюючий контроль, педконсіліум з вчителями-предметниками і вчителями, які викладали в молодших класах, уважно було вивчено моніторингові дослідження, які ретельно ведуть вчителі початкових класів.


Порівняно з 2010-2011 навчальним роком та І семестром 2011-2012 навчального року помітна тенденція до зменшення кількості учнів з початковим рівнем: якщо у минулому навчальному році учнів з початковим рівнем навчальних досягнень було 5 (1,3%), то у І семестрі поточного навчального року таких учнів стало 2 (0,5%). За результатами річного оцінювання 2011-2012 навчального року учнів з початковим рівнем навчальних досягнень немає. Проте викликає занепокоєння той факт, що за результатами ІІ семестру є 10 учнів з початковти рівнем навчальних досягнень, до того ж серед них є учні 9 класу (9-В, 3 учнів мають 3 бали з правознавства, учитель Голяєв В.А.), також 3 бали з історії мають 3 учні 7-А класу (учитель Голяєв В.А.) та 3 учні 8-Б класу (учитель Петрикєєва Н.Г.), 1 учень 7-А класу має початковий рівень з математики (учитель Мирошниченко М.М.). Тому педколективу необхідно проаналізувати результати, cпланувати заходи, спрямовані на підвищення рівня навчальних досягнень учнів, їх мотивації до навчання, організацію роботи як з обдарованими дітьми, так і дітьми, які потребують корекції знань, працювати над виконанням вищезазначених заходів.


У порівнянні з минулим навчальним роком збільшились показники високого рівня на 0,6% (1 учень),  показник достатнього рівня зменшився на  0,7%  (9 учнів). Відповідно більшими  є показники середнього рівня навчальних досягнень (59,4% у 2010-2011 навчальному році, 69,3% у І семестрі 2011-2012 навчального року, 60,8% на кінець 2011-2012 навчального року). Зменшився  показник початкового рівня з 1,3 % (2010-2011 навчальний рік) до 0,5 % ( І семестр 2011-2012 навчального року, на кінець 2011-2012 начального року становить 0%). Цей факт можна пояснити тим, що у 2010-2011 навчальному році у 5-9 класах навчалося 387 учнів, а в поточному навчальному році – 367 учнів, що менше на 20 учнів.


Якість навчальних досягнень учнів 5-9 класах на кінець 2011-2012 навчального року становить 39,2 %, що на 0,1% нижче, ніж у минулому навчальному році. Звичайно, показник якості 39,2 % не можна вважати гарним, але слід відзначити, що якість знань учнів середньої ланки залишається стабільною, тому вчителям-предметникам варто працювати над проблемою підвищення якості навчальних досягнень учнів ІІ ступеню.


Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції профільного навчання у старшій школі, починаючи з 2010-2011 навчального року, в загальноосвітніх навчальних закладах України запроваджено профільне навчання, головною метою якого є створення умов для подальшого професійного самовизначення учнів, формування адекватного уявлення про свої можливості та уподобання. У 2011-2012  навчальному році в старшій ланці школи продовжується впровадження профільного навчання (11,10-А класи – поглиблене вивчення англійської мови, 11,10-Б класи – математичний профіль).


 Аналіз поданих даний дає можливість стверджувати, що наявною є позитивна динаміка щодо підвищення якості навчальних досягнень у старшій школі. Так, у порівнянні із минулим навчальним роком збільшився показник високого ріня у кількісному показнику (на 1 учня), проте у відсотковому значенні зменшився на 0,9%. Це пояснюється меншою кількістю учнів старшої ланки у 2010-2011 навчальному році: було 56 учнів у минулому році, у поточному – 81 учень. У процентному відношенні зменшився показник достатнього рівня ( на 4 %), але в кількісному відношенні помітна тенденція до збільшення кількості учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень з 23 (2010-2011 н.р.) до 36 (2011-2012 н.р.). У порівнянні з минулим навчальним роком зменшився показник середнього рівня (з 51,8% до 49,4%).  Відсутнім у класах старшої школи за результатами річного оцінювання є показник початкового рівня ( у І семестрі поточного року був 1 учень, 1,2%.


Позитивні зрушення обумовлюються тим, що частково був використаний резерв. Також просування навчальних досягнень пояснюється певною системою заходів, а саме :


вивчення передового педагогічного досвіду для організації корекційно – аналітичної діяльності; обговорення якості знань школярів на засіданнях шкільних МО, корекція, прогнозування, робота з певними групами учнів на додаткових заняттях; на уроках; самоосвіта під керівництвом учителя; цілком самоосвіта; спрямування учнів на роботу з довідковою літературою; використання прийомів навчання, які забезпечують креативний розвиток учнів, елементи дослідницької діяльності


Якість навчальних досягнень учнів на кінець 2011-2012  навчального року становить 43,3% (у минулому році – 48,2%). З  метою підвищення рівня навчальних досягнень школярів слід спланувати й проводити заходи щодо покращення якості знань у класах з низькою якістю навчальних досягнень: організовувати навчально-виховний процес з використанням новітніх технологій, максимально використовувати   позаурочну діяльність, роботу на додаткових та факультативних заняттях, спрямовуючи на розвиток в учнів творчого підходу, формування мотивації до навчання. Тримати на контролі успішність учнів. Активізувати роботу з резервом .


Продовжується впровадження допрофільного навчання на базі 8 - 9-х класів за напрямками: 9-А, 9-Б  класи – поглиблене вивчення англійської мови, 9-В кл. –спортивний допрофіль, 8-А клас – поглиблине вивчення англійської мови, 8-Б класи – поглиблене вивчення математики. На базі допрофіля планується введення профільного навчання в 10х-11х класах, 10-А кл. – поглиблене вивчення англійської мови, 10-Б кл. – історичний.


У порівнянні з минули навчальним роком (2010-2011 н.р.) у 2011-2012 навчальному році збільшилася якість навчальних досягнень учнів по школі на 2,3%: якщо у 2010-2011 н.р. відсоток учнів з високим та достатнім рівнем навчальних досягнень становив 46,1, то у 2011-2012 н.р. таких учнів 48,4% від загальної кількості.


Успішність учнів залежить від їх відвідування занять. За 2011-2012 навчальний рік учнями було пропущено   11552 дні, з них: учнями 1-4 класів – 3615 дні, 5-9 класів – 6280, 10-11 класів – 1657 днів. Переважна більшість пропусків – через хворобу.


Протягом останніх років намітилась позитивна тенденція зменшення пропусків занять без поважних причин. У 2011-2012  навчальному році немає учнів, які б пропускали навчальні заняття без поважних причин. З метою повернення дітей до школи проводились різні заходи із залученням координаційної ради при міськвиконкомі, кримінальної міліції, батьківських комітетів, психологічної служби школи. Адміністрацією школи здійснюється систематичний контроль цього питання.


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


Категории

Методические разработки [9]
Учителя [4]
Поздравления [3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
Новости образования [216]

Погода

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

de