укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018

олимпиада по истории 9 кл

ІІ рівень  (40 балів, 2 завдання по 20 балів)
1.    Розташуйте згідно колонок події, історичні явища, притаманні вказаним угрупованням та окремими особам періоду Великої французької революції    ( 20 балів)

Конституціоналісти-монархісти    Жирондисти    Якобінці    Наполеон
            

1.    перший максимум (цін)
2.    встановлення буржуазної монархії
3.    відміна усіх феодальних повинностей селян
4.    встановлення республіки
5.    громадянський кодекс
6.    «Декларація прав людини та громадянина»
7.    загальне виборче право для чоловіків з 21 року без майнового цензу
8.    ліквідація другорядних феодальних повинностей селян
9.    ліквідація класів та титулів
10.    карний кодекс
11.    ліквідація цехів та внутрішніх митниць
12.    конкордат
13.    другий максимум (зарплатні)
14.    імперія
15.    відміна церковної десятини
16.    закон, що забороняє страйки та профспілки
17.    воєнна реформа, введення загальної  військової повинності
18.    дехристиянізація
19.    політика протекціонізму
20.    континентальна блокада

2.    Запишіть у тексті потрібну інформацію   (20 балів)
Процес становлення в Європі демократичного суспільства з його новими порядками був дуже складним та суперечливим. Новий устрій відносно успішно прокладав  собі дорогу до ______________(назва країни). У _____________ (назва країни) перехід до нового суспільства викликав гострі, подекуди  кровопролитні конфлікти. Період потрясіння у __________ (назва країни) продовжувався більше  ______ р. Країна перенесла 4 революції _______р., ________р., _________р., _________р.    У_______   р.р. ______ ст.  промислова революція  в Англії завершилася створенням __________________. Велика Британія зайняла перше місце у світі за рівнем розвитку _________________. Капіталістичне виробництво розвивалося на засадах _____________      ______________. Загальною ж тенденцією політичного розвитку західних країн у ХІХ ст.. було поширення ___________. До кінця ХІХ ст.. залежно від характеру виконавчої влади визначилося декілька форм демократичної держави. Перша ______________  або ____________ монархія, друга ____________ республіка, третя  _______________ республіка. Дев’ятнадцяте століття було століттям _____________________.

ІІІ рівень -30 балів. Опрацюйте одне завдання  на вибір.
1.    Уявіть собі майбутнє України, якщо б Бандерська конституція П.Орлика  була втілена в життя. Напишіть аналітичну статтю.
Критерії оцінювання:
 
знання епохи – 9 б.
використання різних джерел – 4 б.
стиль викладу матеріалу – 3 б.
відповідність виконання змісту завдання – 3 б.
оригінальність – 3б.
наявність власної думки – 4 б.
підсумки – 4 б.
 

2.    Один з французьких просвітителів казав: «Насилля, завдяки якому утримується деспотизм, може бути ліквідовано  тільки за допомогою насилля». Чи згодні ви з цією думкою? Відповідь обґрунтуйте.
 
Критерії оцінювання:
знання епохи – 8  б.
наявність гіпотетичного мислення -4 б.
використання різних джерел – 3 б.
стиль викладу матеріалу – 2 б.
відповідність виконання змісту завдання – 3 б.
оригінальність – 2 б.
наявність власної думки – 6 б.
підсумки – 2 б.
 

3.    Створить власну версію подій: як склалася б доля українського народу, якщо б козаччина, гетьманщина та автономія не були скасовані наприкінці ХУІІІ ст..    
Критерії оцінювання:  
знання епохи – 8  б.
уміння оперувати історичним матеріалом -3 б.
логіка викладу матеріалу – 3 б.
стиль викладу матеріалу – 3 б.
загальна ерудиція – 3 б.
відповідність виконання змісту завдання – 4  б.
наявність власної думки – 6 б.


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


Категории

Методические разработки [9]
Учителя [4]
Поздравления [3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
Новости образования [216]

Погода

Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

de