укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018

Сучасні підходи до дошкільного виховання

Сучасні підходи до дошкільного виховання

Діяльність педагогічних колективів дошкільних установ міста визначається двома стратегічними напрямками, Перший - це самовизначення дитини, надання допомоги йому в усвідомлення власних можливостей.
Девізом цієї діяльності можуть служити слова.: «Кажи дитині з дитинства « Ти - талант, працьовитий, розумний і красивий. Повір в сам можливості і сам реалізуй задатки, творчі сили». Другий - дотримуючись, теорії Виготського, що від зони найближчого розвитку в зону актуального розвитку відбувається тривалий шлях за допомогою дорослих.
Працівники дошкільних установ нашого округу створюють умови для здійснення життєвої компетентності дітей, знайомства з навколишнім світом і працею дорослих, залучення дітей до активної праці, що сприяє формуванню та розвитку особистості дитини. Серед багатьох завдань дошкільного виховання пріоритетними є формування у дітей позитивного ставлення до праці та професіями дорослих і надання допомоги дітям на самовизначення в майбутньому, спираючись на їх бажання і можливості розвитку.
Світ сучасних професій безмежний, але ми починаємо знайомити дітей з тими професіями, які значимі в нашому місті, з професіями батьків наших вихованців.  Наше місто-місто шахтарів. Тому в дитячих садках значене місце приділяється знайомству дітей саме з професіями соляників. Так працює: ряд проектів: «Чудова подорож і перетворення кришталика», «Соледар - шахтарсь-ке місто» та інші. Активні учасники проектів - діти, педагоги, батьки. Організовуються екскурсії на рудник №1,3 ДВ «Артемсіль», проводяться зустрічі з цікавими людьми представниками різних професій, під час яких діти дізнаються про професії фасувальниці, комбайнера, стволового та інших.,
В рамках проекту вихованці дошкільних установ знайомляться з? історією шахтного виробництва, шахтарських династій. Поглиблюють свої знання про властивості солі, та її значення використання в лікуванні, та в різних галузях народного господарстві.
Педагоги округу об'єднані життєвої стратегією, допомогти дітям в духовно-
му самовизначенні, у творчій реалізації. Однак шлях розвитку педагогічних
колективів      у      цьому      напрямку      у      кожної установи      свій.
Яку професію не обрали наші діти в недалекому майбутньому,, ми
повинні формувати у них активну життєву позицію по відношенню до «штат©
здоров'я і створити для цього необхідні       .--умови.
Завдання зміцнення здоров'я дітей одна з пріоритетних у роботі ДНЗ № 59, №14 на протязі багатьох років. Для її вирішення в дошкільних установах створені необхідні умови.Функціонують сучасні спортивні майданчики, спортивні та тренажерні зали.Отримати курс лікування УФО, УВЧ, Тубус кварцу, діти можуть у фізіотерапевтичному кабінеті.
«Червона квіточка» має унікальну за своїми лікувальними властивостями і єдину на території наших трьох міст спелеокімнату. Насолодитися ароматом лікувальних трав, випити запашний вітамінний чага малюки можуть після динамічних фізкультурних занять в фітобарі. Одне з улюблених місць нашого оздоровчого комплексу у дітей - це кабінет масажу.

(слайд 15) У роботі з дітьми педагоги знаходять оптимальні шляхи впливу на кожного вихованця, впроваджуючи нові нетрадиційні підходи в своїй роботи.Діти із задоволенням чекають початку Малих Літніх Олімпійських ігор. Уже традиційними стали Спартакіади,  «Веселі старти» між командами ДНЗ № 17 та ДОУ № 59, які проходять на базах цих дошкільних установ та міського стадіону. Набрала чинності краєзнавчо - туристична діяльність в дошкільних закладах 17,59. Естафету туристичної діяльності підхопили педколективи ДНЗ №14 та ЗОШ № 14. Постійно проводяться заняття з плавання у дітей старшого віку всіх дошкільних установ міста в басейні спорткомплексу ДВ «Артемсіль».
 Оволодіння технікою м'яча, вмінню координувати свої рухи діти навчаються під час занять гуртка «Школа м'яча» і потім продовжують. удосконалювати свої вміння у шкільній спортивній секції з волейболу. Вихованці гуртка «Грація» під керівництвом Бєляєвої О.С. вчаться володіти. своїм   тілом,   красиво   і   плавно   рухатися,   бути   пластичними   і   гнучками.
Активно роботу в сфері формування професійної культури дітей дошкільного
віку проводять практичні психологи закладів міста.
 Враховуючи зону ризику, віку і психологію розвитку дітей, а також можливості нашого дошкільного закладу, свою роботу в останній час ми направили в русло інклюзивної освіти і надання допомоги дітям, які потребують корекції. Спостерігаючи тенденцію до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно - реабілітаційної допомоги, були відкриті дві логопедичні групи в ДНЗ № 59, які сьогодні надають допомогу всім дітям, що потребують корекційної роботи. Залишається проблемою подальша роботи в с дітьми - логопатами після випуску їх до школи. Організація роботи логопункту в      м.Соледарі      на   сучасному   етапі   -   ось   вирішення   даної   проблеми.
 Виходячи з того, що опорна школа № 13 має статус україномовної з поглибленим вивченням англійської мови, в дошкільному закладі № 17 навчання дітей здійснюється українською мовою та працюють групи з пріоритетним напрямком з вивчення англійської мовиВ рамках системи наступності зі школою в штатний розклад дошкільних установ № 17, 59 були введені ставки вчителів англійської мови. Система співробітництва та спільної творчості, психологічна атмосфера довіри, створює в дошкільному закладі № 17 сприятливі умови для реалізації завдань з вивчення мов. Пропонуємо вашій увазі фрагмент інтегрованого заняття з елементами» країнознавства «Розвивайко та його друзі», яке проводить вчитель англійської мови ДНЗ № 17 Чеченова Оксана Володимирівна. 


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


Категории

Методические разработки [9]
Учителя [4]
Поздравления [3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
Новости образования [216]

Погода

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

de