укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018

Аналіз виховної роботи

Аналіз виховної роботи

Згідно законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 16.11.2000р. №1717, Державної національної програми «Освіта України ХХІ ст.», Національної доктрини розвитку освіти, цільової комплексної програми «Молодь. Сім’я. Діти» на 2008-2012 рр., положення Концепції громадського виховання, програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у 2011-2012 навчальному році виховна робота була організована за напрямками:
- громадське виховання;
- правове виховання;
- екологічне виховання;
- робота з соціального захисту дітей;
- патріотичне виховання;
- охорона життя та здоров’я учнів;
- розвиток творчих та індивідуальних особливостей учнів.
У 2011-2012 навчальному році виховна робота в школі здійснювалася за темою «Формування життєвих компетентностей учнів як наважливіша умова підготовки їх до самостійного життя». Головна увага приділяється формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
Метою виховної роботи школи є виховання високоосвіченої, соціально активної й національно свідомої особистості, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними цінностями, сімейними і патріотичними почуттями, є носієм кращих досягень національної та світової культури, здатним до самоосвіти і самовдосконалення.
Завдання виховної роботи полягають у
1. формування національної свідомості і людської гідності.
2. формування політичної і правової культури.
3. формування усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю.
4. виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світооглядної позиції.
5. утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій.
6. забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції.
7. формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою.
8. розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров'я учнів.
9. формування загальношкільного сердовища на засадах учнівського самоврядування.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, громадське, трудове, художньо-естетичне, екологічне, формування здорового способу життя, родинно-сімейне виховання та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.
 Пріоритетним у виховній роботі школи є: 
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі; 
- залучення молоді до національної та світової культури; 
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління; 
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості; 
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.  
Громадянське виховання та національно – патріотичне.
Традиційно громадянська освіта здійснюється на уроках історії, правознавства, української мови та літератури, географії. Протягом 3-х останніх років у навчальний процес введено вивчення курсу «Громадянська освіта».
Важливе місце у громадянському вихованні учнів займає позакласна робота. Громадянські якості формуються в процесі безпосередньої участі дітей у виховних заходах, які носять різноманітний характер: це бесіди, диспути, зустрічі, тематичні конференції, екскурсії та інше.
В цьому напрямку в закладі класними керівниками проведено понад 90 виховних  заходів у класах де залучено приблизно 2380 учнів: проведення першого уроку в День Знань; тематичні виховні години «Символи незалежної України»,  «Твори  добро на радість людям», «Україно  - ти ненька моя!», «Народні свята України», «Що необхідно  знати про національну символіку,  «Я – син  твоєї  землі», «Ми – українці – єдина сім’я», «Земля моя – земля моїх батьків», «Наше історичне минуле», «Моя Україна  - вільна держава», «Той, хто не знає свого минулого, не вартий свого майбутнього», «Моє місто – окраса України – це часточка моєї Батьківщини», робота з батьками «Моя родина на благо Батьківщини», уроки мужності з запрошенням Орлова М.О., учасника бойових дій, Василеженко В.І.- дитину війни, ветерана праці в освітньої галузі, урочисте  свято «Ми пам’ятаємо» з учнями 9 – 11 класів  з запрошенням ветеранів війни  та праці Погребняк Н.К., Ковальова Л.М., Василеженко В.І., козаків. З учнями 2-4  класів  проведені урочисті заходи біля пам’ятника загиблих героїв. Найвдалішими з цього напрямку по класах були заходи «Конституція – головний закон України» (4-А клас, класний керівник Трилевська Л.І.), «День права і закону» (7-В клас, класний керівник Петрикєєва Н.Г.),  у всіх класах проводилися виховні години до Дня визволення Донбасу від німецько-фашистських загарбників, до Дня Перемоги, Дня захисника Вітчизни, Шевченківські дні, виховні години «Дзвони Чорнобиля», вечорниці,  українські   посиденьки. Конкурси  малюнків та плакатів.
Загальношкільні заходи – у кількості 22 з залученням  3067 учнів : 
тематичні тижні (3 – 122 учня), лінійки ( 2-1230 учнів); літературні читання (6 - 90 учнів), конкурси:  огляди художньої самодіяльності серед учнів груп (2 - 32 учня); участь у міських оглядах художньої самодіяльності  м. Артемівськ та м. Соледар (5 – 19 учнів); свято до Дня української писемності 91 – 128 учнів); участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика  (шкільний рівень – 20 учнів,  міський  рівень – 6 учнів); визначення ювілейних дат українських письменників та діячів культури; патріотичні ігри «Козацькому  роду нема переводу» (1-580 учнів),  конкурс «Патріотичної  пісні -  1 – 430 учнів);
виставку  книг  українських  поетів, співбесіди з учнями  2-3, 8-9 класів про їх  творчість (4 співбесіди – 340 учнів).
Учні  школи  брали  участь у Всеукраїнському  конкурсі  з  української  мови  «Патріот»  та  нагороджені:  Срібними  сертифікатами  Карікова  Анжеліка, Іваненко  Біатриса, Ніколай  Катерина,  23 учня – Бронзовим сертифікатом   та сертифікатами  учасника - 22 учня.  Авдеєнко  Владислав Став  лауреатом  міського  конкурсу  «Кращій  читець – 2012 року»,  Соковіков Герман  (8-Б клас) – виборов   ІІІ місце у  конкурсі читців поезії  «Шевченко у  моєму  серці».
Отже, виходячи із вищесказаного, можна стверджувати, що школа успішно працює над виконанням найважливішого завдання сучасної школи - виховання свідомого й активного громадянина України.
Національно-патріотичне виховання в школі має системний характер і займає значне місце. Школа має статус україномовної, тому традиції українського народу, його звичаї, культура в нашій школі не лише теоретично вивчаються,а й практично втілюються.
Морально-етичне виховання
Морально-етичне виховання здійснюється в процесі безпосередньої участі учнів у виховних заходах, як класних, так і позакласних, шкільних:
виховні заходи та класні години (у кількості 56 з залученням у них 1400 учнів) в цікавих та доступних формах з урахуванням вікових особливостей дітей. Так, у 1-Б класі (класний керівник Зелена Л.Є.) відбувся урок чемності «Мультиплікаційні  уроки  гарної  поведінки» та Рольова  гра «Чемним  треба  бути  всюди», учні 2- А (кл. керівник Полова Н.А) 
організували  мандрівку у  «Світ  добрих  вчинків», 3-Б  виконував  вправи «Боляче  всім», учні прийняли  участь у конкурсі  - вікторині «Что  такое  хорошо и что  такое  плохо!», 5-ті класи  познайомилися з життям  та  творчістю  Т.Г. Шевченка  та  прийняли  участь  у  конкурсі «Еталон поведінки. Свято  «Мис Татьяна» дало  змогу  спілкуванню  7-х класів.  8–А  (класний керівник Груша Т.В.) провели  класну  годину «Подивись на себе  очима товариша»; Диспут – роздум у 8–Б класі (Гапанець І.В.) «Що  означає  бути  людиною»; 6-В клас прийняв участь у практичному  занятті «Прості  правила етики»; у 10-А класі (класний керівник Семиряд А.А.) – етична бесіда «Фізична  краса не  постійна, моральна – відносна, а духовна краса – вічна», Петрикєєва Н.Г. провела  лекторій по  правовому  вихованню.
Практикується проведення Тижнів етики, Тижнів моралі, бесіди;  робота ради по профілактиці правопорушень (6 засідань). 
Для батьків проводяться  консультації (4 загальношкільні – 213 батьків) та індивідуальні (у кількості -320 з залученням у них   412 батьків) «Як виховати моральність»,  «Виховання чуйності і доброти», класні батьківські збори «Типові помилки в родинному вихованні» (класні керівники 6-В класу Кальченко О.М., 5-Б класу Шаповалова В.О.).
Перспективними  на  наступний  рік  залишаються питання: формування  культури  поведінки  вдома, школі, громадських  місцях; формування   уміння і навичок  подолання  конфліктів; культуру  відпочинку, спілкування на  відстані.
Художньо-естетичне виховання 
Художньо-естетичне виховання здійснюється через проведення виховних заходів, що сприяють розвитку смаків, художніх уподобань дітей. У школі працює гурток "Моя земля – земля моїх батьків" (кер. Ковальова Н.В. – 15 учнів), «Технічна творчість» (Марченко В.І., Шаповалова В.О. – 30 учнів) на заняттях якого діти навчаються малювати, створювати композиції з природного матеріалу. Члени гуртка є активними учасниками життя школи і міста: їхні малюнки, поробки  посідають призові місця на виставках, конкурсах учнівських робіт.
 З  метою  художньо – естетичного  виховання  проведено – 52 виховних  заходу в класах  з залученням 3500 учнів
Серед загальношкільних заходів, спрямованих на творчий розвиток особистості, слід відзначити виставку малюнків з природного матеріалу, присвяченого Дню вчителя. Бібліотекарем  проведено свято «Книга в моєму житті» до  Дня Української мови з учнями 5-6 класів, виставки – «Світові художники».
Педагогом - організатором Галушкою Д.В. проведено свято  до  Дня  Святого  Валентина з учнями 9-11 класів. Учні Федотчева Є., Соковіков Г., Погорєлов А. переможці пісенних конкурсів міського рівня.
Вчителями  фізичної культури Петровою О.В., Гагарян Л.А. проведено  спортивні  змагання по гімнастиці серед  учнів 5 – 11 класів.
Класні  керівники  провели  виховні  заходи до  Дня Української  мови (свята провели  вчителі П’ятих О.І., Зелена Л.Є., Тищук Н.О., Семиряд А.А., Тимофєєнко Г.О.; до  Дня  Святого  Валентина – Чудіна В.І.). Вчителями трудового  навчання Шаповаловою В.О., Грушею А.О., Ковальовою Н.В., Марченко В.І. проведені  виставки  робіт декоративно – прикладного мистецтва   у кількості – 2, де прийняли  участь 72  учня, конкурси  малюнків (4 – 42 учня).
Двічі на рік Куплевацька В.С. проводить  виставку  «Вернисаж  настроения», де діти  діляться своїми  віршами, фотовиставкою та малюнками (залучено  до  участі – 32 учня). 
На  наступний  рік  залишаються питання: формування  потреби  спілкуватися з мистецтвом як  основи естетичного  виховання і художнього  сприйняття дійсності  (залучення учнів в більшій  кількості до  занять  у  гуртках,  музичній  школі.


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Мерзляк Математика 6 клас гдз

Виленкин 5 математика

гдз математика 6 Виленкин


Категории

Методические разработки [9]
Учителя [4]
Поздравления [3]
Поздравления к Дню Учителя, с Новым Годом, 8 Марта и другие.
Новости образования [216]

Погода

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

de