Тел: (0627) 44-30-26

Соледарская общеобразовательная школа I-III ступеней №13

Завдання І етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання - 14 Октября 2012

Завдання І етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

No photo

 Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2012-2013 навчальному році.

8 клас.
Теоретичний тур. (40 балів)

     1.У 1859р. було винайдено перший в’язальний верстат. Автором цього
винаходу був:
         А).економіст Адам Сміт,
         Б).священик  Вільямс Лі,
         В).письменник Джонатан Свіфт.      (8 балів).
     2.Вязання  необхідно тримати від очей на відстані :
          А).20-25 см,         Б). 25-30 см,       В). 30-35 см.        (4 бали).
     3.Намалюйте гачок, назвіть частини гачка, позначивши їх відповідними
літерами:   А- стержень, Б-головка,  В-борідка, Д-ручка.  (4 бали).
     4.Спиці мають бути товщі за пряжу:
           А). удвічі,  Б). у чотири рази,    В).у шість разів.    (4 бали).
      5.Накид використовують з метою:
            А).зменшення кількості петель, Б). збільшення кількості петель.
                                                                                                  (4 бали).
       6. Схема узору – це:  А).узор, записаний умовними знаками,
                                           Б).послідовність вив’язування узору. (8 балів).
        7. Характерними ознаками панчішної в’язки є такі:
             А).лицьовий і виворітний бік однакові,  
             Б).лицьовий і виворітний бік неоднакові,
             В).край в’язаного полотна не скручується.            (8 балів).

Практичний   тур.  (60 балів).
Завдання 1.(30 балів).Уважно розгляньте схему плетіння квітки,надану вчителем. Назвіть, які елементи в’язання гачком зустрічаються у схемі , посилаючись на умовні позначення. Порахуйте кола квітки по схемі.

Завдання 2. (30 балів).Скласти схему в’язання спицями резинки 1*1(в’язка двобічна). Додати до схеми текстовий опис.
                







Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2012-2013 навчальному році.
9 клас.
Теоретичний тур. (40 балів)

1.Комбінаторика- це . . .
Як комбінаторика застосовується у художньому конструюванні одягу.
(виконати ескізні малюнки).     (8 балів).
2. Поясні вироби – це . . .
До поясних виробів належать . . .            (8балів).
3. Які мірки необхідні для побудови креслення спідниці ?    ( 4 бали).
4. Чому розміри одягу мають бути більшими за розміри тіла людини? (4 б.)
5.Що таке мода? Яка із зазначених нижче умов стала вирішальною для появи 
Моди на одяг:   а). винайдення швейної машини,
                            б).виникнення професії «кравець»,
                             в).ускладнення крою одягу,
                             г). друкування журналів мод,
                             д).відкриття крупних виробництв тканини?      (8 балів).
6.Які модні тенденції ти спостерігаєш в оформленні поясних виробів для
    Підлітків і молоді в нинішньому сезоні?            (8 балів).
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Практичний   тур  (60 балів).
Завдання:
  
1.Обрати вид поясного підліткового одягу( за призначенням ).
2 Виконай ескізний малюнок виробу з урахуванням модних тенденцій
3. Розглянути уважно зразки матеріалів (надані вчителем ),вибрати тканину 
 Для виготовлення обраного виробу .Обґрунтувати  свій вибір.
4. Добрати оздоблювальні матеріали.












Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2012-2013 навчальному році.
10 клас.
Теоретичний   тур  (40 балів).
1.Біоніка – це . . . Назвіть основний метод біодизайну.    (8 балів ).
2.Знайдіть співвідношення:
Комп’ютеризація                 Автоматизація                   Роботи
 
--- заміна людини там, де потрібно виконувати монотонну, важку роботу, 
     А також   роботу в несприятливих умовах,
--- процес впровадження автоматичних пристроїв і приладів,що контролюють
     Процес виробництва.
--- процес упровадження комп’ютерів для автоматизації інформаційних процесів.                                         (8 балів ).
3. Наведіть приклади вільної і лічильної гладі. У чому полягає відмінність
Вільної і лічильної .                       (8 балів).

4.Як ви розумієте термін «стилізація малюнка»?       (4 бали).
5. Назвати основні принципи розробки композиції вишивки та навести 
    Приклади.                (8 балів).
6. Що передбачає догляд за вишитими виробами? Як подовжити «життя»
    Вишитому виробу?         (4 бали).
                                        Практичний  тур  ( 60 балів ).
Завдання  1. (40 балів)  Розробка композиції для вишивки виробу.
Послідовність виконання:
          а) виберіть виріб для вишивання (серветка, рушник, скатертина, деталь
              одягу тощо ).
           б) розробіть композицію вишивки, використовуючи вивчені 
                вишивальні шви.
            в) виконати малюнок у кольорі.
            г) яку колірну гаму ниток ви пропонуєте для свого виробу.
            д) запропонуйте спосіб обробки країв виробу.
Завдання 2.(20 балів). Розрахунок собівартості вишитого виробу .
                                       ( Серветка  30*30).
Матеріали та інструменти :
1. Тканина – ціна за 1 метр*4 грв.
2. Нитки  для вишивання –ціна за 1 моток*2 грн.
3. Голка для вишивання –ціна за упаковку (10 шт.)*5 грн.
      


Завдання
Теоретичного і практичного туру І(шкільного) етапу
всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
в 2012-2013 навчальному році.
11 клас.
Теоретичний   тур  (40 балів).
1. Знайдіть вірну відповідь.
У алфавітному каталозі бібліографічні записи розташовуються:
                  а). за галузями знань,
                   б). у алфавітному порядку,
                   в).за датами  видавництва?      (4 бали).
   2.Наведіть приклади відповідних видів дизайну:
                   а). індустріальний дизайн…………………………………..
                    б).графічний дизайн………………………………………..
                    в).ландшафтний дизайн……………………………………
                    г).дизайн інтер’єрів…………………………….(8 балів).
    3.Визначте співвідношення між способами пошуку інформації
      в інтернеті та книзі :
          1. Каталог                             а).Посилання у тексті,
          2.Пошукова система            б).Зміст,
          3.Пересилка                           в).Предметний покажчик.   (8 балів ).
    4.Поясніть поняття: сервер-це…………………………………(4 бали).
    5.Оберіть із наведеного переліку кількісних методів маркетингових
       Досліджень: 
                   а).спостереження,       б).анкетування,
                   в).інтервю,     г).метод експертних оцінок, д).опитування.
                                                               (4 балів).
     6.Мета маркетингових досліджень:
  а).визначення переваг покупців, б).вивчення ринків збуту,
  в).вивчення цін на товари.                 (4 бали).
      7.Назвіть етапи проектування.      (8 балів).
                                            Практичний  тур  (60 балів).
Завдання: Розробити етапи проектної діяльності за запропонованою 
                  темою – сувенір  
Надати увагу:  1.Історичним відомостям про сувеніри. Сувеніри-це………...
                         2.За своїм призначенням і характером 
                         3.Вимоги до виробу………………
                         4.Складання ескізу майбутнього виробу.
                         5.Опис зовнішнього вигляду обраного виробу.
                         6.Які матеріали можна використати?

        
                                   
Пояснювальна  аписка
до завдань теоретичного та практичного турів
Всеукраїнської учнівської  олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці) в 2011-12 н.р.

Теоретичний тур:
1. 8 клас. Вчителям підготувати схеми в’язання мережевих мотивів(квітів)
                 без умовних позначень.
2. 9 клас. Вчителям підготувати зразки тканин, оздоблювальних матеріалів.
3.Учням 8-11 класів мати кольорові олівці , 2-3 листаА-4.


                                    Критерії              оцінювання
      Максимальна кількість балів – 100 балів:
                        Теоретичний тур – 40 балів,
                        Практичний тур – 60 балів.
       За рішенням журі знімаються 5 балів за кожні прострочені 10 хвилин
       часу роботи.


14.10.2012 Автор: Мирошниченко Н.Н. | просмотров 5380